Dags igen

Jag har varit hemma i drygt 15 månader. Nu är det dags igen!
På söndag 17 april åker jag ner till Filippinerna igen.
Det är som varje gång både jobbigt och underbart på samma gång.
En sak som gör mig varm i hjärtat är att få återse alla fina hundarna!

En hund som gjort stort intryck på mig, den vackra Askalen Amin

Väl nere har vi som alltid planerade projekt att vaccinera och kastrera hundar och katter på landsbygden. Detta för att hindra spridningen av rabies och andra sjukdomar samt utbilda lokalbefolkningen i bland annat hur Rabies sprids, vad lagen säger om djurskydd, hur man får en frisk hund och mycket mer.

Vill du stötta detta projekt? Jag kommer personligen att vara på plats! Inga bidrag är för små.  

APNs Bankgiro: 5829-8373. Märk insättningen Filippinerna

Här är två tidigare projekt som är finasierade med svenska pengar

Vaccination och kastrering samt Tillslag mot ett illegalt slakteri


Hälsningar Lou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0