Livstecken!

Hej!
Internetuppkopplingen har båda mina tidigare besök varit jättebra här på centret, men sedan tyfonerna som var här så fungerar det inte och dom har inte kunnat fixa det på de månader som gått tyvärr.

Så inte bara går det så långsamt att det nästan går baklänges, det stänger ner hela tiden varför bilder är mycket svåra att publicera, men jag skall göra ett försök i alla fall :-)

Här jobbar vi på! Dom har en fästinginvasion på centret på grund av att det efter regnen varit så blött så mycket tid går åt att spraya hundarna med fästingmedel och plocka bort de små krypen. Det låter värre än det är, jag tror att det är ungefär lika mycket som i Stockholms skärgård på somrarna.

Utöver det är det städning, ompyssling, badning och en himla massa kel som gäller.

Träffade Titch nya husse idag, han skall försöka komma förbi med honom i nästa vecka så att jag får träffa honom.

Star, Shaddow och Princessa som jag var med och räddade förra året kände igen mig direkt. Helt magiskt!!

Den 12 december kommer vi att bygga en mobil klinik och åka ut för att vaccinera och kastrera hundar och katter i byar, det kommer att bli en intensiv men spännande dag!

Skriver med och laddar upp bilder när jag kommit över ett fungerande nätverk... Under tiden som jag har skrivit detta har jag försökt logga in på bloggen ett tiotal gånger utan framgång... Mycket frustrerande!

Kramar från Lou och alla hundarna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra blogg ! ta gärna en titt på våran och släng dit en kommentar http://fuckedupniggas.blogg.se :)

2009-12-04 @ 13:02:57
Postat av: Edith

Hej! Jag har själv tänkt att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-12 @ 15:28:17
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0