Företagets julfest!

Häromdagen hade vi "firmafest" och det var lite annorlunda mot de julfester jag är van vid, men bara lite


Först hyrdes den största karaokemaskinen jag har sett, jag trodde att dom skojjade när dom kom åkande med den.


En massa mat, som man har på ett bord bredvid bordet där vi sitter och äter. Ingen Alladin dock!


Alla samlas runt den gigantiska karaokemaskinen och sjunger hela kvällen. Grannarna i området är inbjudna, och även dom sjöng för fulla muggar!


Överallt är det mätta och trötta hundar... okej, just det skulle faktiskt kunna vara hemma


Och alla hade så kul och trevligt in på småtimmarna!



Vinnarkommentaren stod kennelmate-killarna för när jag kom ner i klänning, högklackade skor och smink och dom stirrar på mig med stora ögon: Oh my god, you are a girl! Dom är så vana att se mig i smutsiga gamla shorts och arbetskläder att dom knappt kände igen mig. =) En kul kväll med kära vänner. Jag kommer att minnas den länge!

Kommentarer
Postat av: Johan Holmen

:O Är det sant?! Är du en tjej? Varför har du inte sagt något? :P



Har redan lagt en flaska skumpa på kylning för när du kommer hem. Ta hand om dig, Louen :)

2008-12-17 @ 03:42:12
Postat av: Arandur

Bra blogg, ni verkar ha kul :)

Besök gärna min fotoblogg :P

2008-12-17 @ 03:49:07
URL: http://arandur.blogg.se/
Postat av: Lou

Johan, schhhhhh, det är en hemlis ;-)



Arandur, Tack och ja, vi hade kul

2008-12-17 @ 10:46:14
URL: http://apn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0