Att packa

Att packa är en sport... eller bara matematik?

Lou = X
Väska = 3X
Lou lyfta väska = ...glöm det

Min älskade sambo förklarade att det fanns gränser för hur mycket ett kolli får väga på planet... (tack för ditt stöd älskling!) Vad gör jag om dom ber mig göra min väska lättare? Jag har koppel, desinfektionsmedel, Shampo med mera (Tack Solna Zoo!!!)

Ja, vad gör man... Man åker till ett land som inte har någonting... klart att man vill bära med sig vad som nu är fysiskt möjligt (eller omöjligt)


Tack Fli för lån av väska, Tack Mistie för assistans vid packning

Skönt att katten hjälpt mig packa så att allt innehåller hennes päls i alla fall ;-)

Har ikväll varit på middag med min pojkvän och hans fantastiska bandkompisar. Dom spelade sin snyftislåt (tears for a father) från senaste skivan akustiskt och jag började gråta... Vet inte varför tårarna var så nära, men det är jobbigt att åka och lämna så mycket bakom mig. Jag kommer att sakna allt, men jag vet att jag vill åka.

En månad kommer gå fort, eller hur?

Min älskade syster kör mig (och min gigantiska übertunga väska) till Arlanda i morgon... vetefan hur det skulle ha gått annars. Skönt att man slipper tänka på det!

Nu, sova lite och sedan bär det av.

kram!

Kommentarer
Postat av: Helena

Stort lycka till Lou på din beundransvärda resa! Jag drömde faktiskt att du ringde och bad mig ta hand om en hund, hehe, kanske är ett tecken? Nu kommer jag följa bloggen samt kräva uppdateringar av en Anka nära dig. :-) Kram från mig, Stefan och alla katterna!

2008-12-02 @ 15:57:31
Postat av: Helena

Stort lycka till Lou på din beundransvärda resa! Jag drömde faktiskt att du ringde och bad mig ta hand om en hund, hehe, kanske är ett tecken? Nu kommer jag följa bloggen samt kräva uppdateringar av en Anka nära dig. :-) Kram från mig, Stefan och alla katterna!

2008-12-02 @ 15:59:10
Postat av: Lou

Hej Helena!

Tack snälla :-)

Kram till dig, stefan och katterna!

2008-12-03 @ 07:07:28
URL: http://apn.blogg.se/
Postat av: Britt och Mats

Hej Lou



Vi beundrar ditt och dina vänners fantastiska arbete. Det är ju inte helt ofarligt heller. Ska bli skönt när du är hemma hos oss igen.

God Jul!

Kram

Britt och Mats

2008-12-22 @ 16:52:24
Postat av: Lou

Britt och Mats!

Tack :-) och jag har bra stöd från fantastiska kollegor! Ha en underbar jul så ses vi på det nya året! Stor julkram!

2008-12-23 @ 02:59:38
URL: http://apn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0