Ladda batterierna lite

De flesta inlägg jag skriver här handlar om dett jobb vi gör, men vi gör annat också! Hela gänget här på centret är en bunt roliga partyprissar när det gäller och vi lämnar ibland centret för att bara ha kul! Man orkar inte med det jobb vi gör om man inte laddar batterierna, det är fysiskt omöjligt. En av de dagarna åkte vi till ett poolområde med picknick (och då menar jag inte picknick utan en gigantisk buffé!), vin, karaoke (såklart) och en massa skratt.

Här kallas vi "The AKF-family" och det är verkligen vad vi är. Som en stor familj med en massa syskon som busar runt med varandra. Mama Julie är vår mamma och hon ser till att vi äter (och äter och äter och äter) och att vi har rena kläder och att vi kommer ihåg att ta hand om oss själva.


Lynson, dagens chaufför


Mama Julie och Tolitz, eller Lito som han heter är kvällens grillmästare


Jayson, Lynson, Jag, Jay-R, Hannah och Jazz busar i poolen


Jag, Lynson och Jay-R gör coola poser. Hundräddare till vardags, wannabe-hiphoppare på helgen


Jay-R smörar in sig med en ballad


Elvie, mor till Hannah, Jeff, Brayan och Eizel har dagen till ära sett till att vi har mat nog att föda en mindre indianby


Jayson, Jay-R och Eizel vid karaokemaskinen


Turturduvorna Jazz och Mesut. Nyförlovade! :-)


Hela gänget poserar


Syskonen Hannah och Brayan


Storesyskonen Jeff och Eizel


Bus i poolen


Mer bus i poolen


Från dogrescue till Baywatch


I juni blir det bröllop, och när jag ser dessa två tillsammans så tänker jag alltid på Tor och Lisa i filmen "Trolltyg i tomteskogen".

Kommentarer
Postat av: Malin

God jul på dig Lou.

2008-12-23 @ 09:29:50
URL: http://ricko.blogg.se/
Postat av: Helena & Stefan

God Jul Lou! Kissarna hälsar! :-)

2008-12-23 @ 19:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0